Średni nakład: 50 000
Liczba czytelników: wg zleconych badań jeden egzemplarz czyta 7-8 osób, tym samym Wpis dociera do 300 000 osób.
Druk: offset 4/4, wysoka jakość edytorska
Sposób rozpowszechniania "Wpisu":
- Dynamicznie rozwijająca się prenumerata (każdego dnia przybywa kilkudziesięciu prenumeratorów)
- Parafie na terenie całej Polski
- Kluby "Gazety Polskiej"
- EMPIK
- Punkty sprzedaży sieci "Garmond"
- Saloniki prasowe sieci Ruch
- Punkty Inmedio oraz Relay
- Punkty Poczty Polskiej
Kontakt:
Wydawca: Biały Kruk sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Szwedzka 38, 30-324 Kraków
Telefon: 12 260 32 40, 12 254 56 04, 12 254 56 26
Faks: 12 254 56 08
Prenumerata (zamówienia, pytania): dystrybucja@bialykruk.pl
Reklama (zamówienia, pytania): Alicja Lorentz, marketing@bialykruk.pl lub 12/254 56 02
Konto bankowe: 68 1240 1444 1111 0000 0936 2370
Trzeba przyznać, że lewackie media nad Wisłą, czyli media, które same nazwały się „głównego nurtu”, podczas pontyfikatu polskiego papieża Jana Pawła II trzymały w sprawach papieskich języki, pióra i kamery na wodzy. Póki Ojciec Święty żył, naprawdę rzadko zdarzał się jakiś napad na naszego Wielkiego Rodaka ze strony Jego ziomków, obojętnie jakiej byli orientacji (teraz, co innego – używają sobie po chamsku). W Niemczech natomiast niezbyt respektują swojego rodaka na tronie Piotrowym i to jeszcze za życia Benedykta XVI. I tam nie obywa się bez chamstwa, które w temacie papieskim jest jakby uprawnione. Dotyczy to nawet tak zdawałoby się szacownych i kulturalnych redakcji, jak np. „Die Welt”. Nie wiem czemu w Polsce określa się ten dziennik jako konserwatywno-prawicowy. Tym bardziej, że redakcja sama pisze o sobie: „liberalno-kosmopolityczna”.
więcej
Copyright © Biały Kruk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie materiały, informacje, pliki, zdjęcia itp. dostępne w serwisie chronione są prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane, publikowane i rozprowadzane w żadnej formie.
Cytaty możliwe są jedynie pod warunkiem podania źródła.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.