Do podanych cen należy doliczyć 23% podatku VAT. Reklamodawca dostarcza gotowe projekty graficzne reklam i ponosi odpowiedzialność za ich treść. Istnieje możliwość wykonania reklam przez Studio Graficzne Białego Kruka; w tej sprawie należy rozmawiać osobno, ze stosownym wyprzedzeniem. |
Parametry techniczne
dostarczanych plików:
– CMYK, rozdzielczość 300 dpi
– spady 5 mm (w przypadku reklam
całostronnicowych)
– brak znaczników drukarskich
Akceptowane formaty plików:
.tif, .pdf, .jpg
Baner górny na stronie www:
Strona główna – 300 zł za tydzień
Podstrony – 100 zł za tydzień
Cennik
Cała strona prawa- 15 000 zł
Cała strona lewa - 13 000 zł
Pół strony prawa (pion lub poziom)- 6 500 zł
Pół strony lewa (pion lub poziom)- 5 900 zł
1/4 strony (pion lub poziom)- 3 400 zł
II okładka- 25 000 zł
III okładka- 25 000 zł
IV okładka - 35 000 zł
Trzeba przyznać, że lewackie media nad Wisłą, czyli media, które same nazwały się „głównego nurtu”, podczas pontyfikatu polskiego papieża Jana Pawła II trzymały w sprawach papieskich języki, pióra i kamery na wodzy. Póki Ojciec Święty żył, naprawdę rzadko zdarzał się jakiś napad na naszego Wielkiego Rodaka ze strony Jego ziomków, obojętnie jakiej byli orientacji (teraz, co innego – używają sobie po chamsku). W Niemczech natomiast niezbyt respektują swojego rodaka na tronie Piotrowym i to jeszcze za życia Benedykta XVI. I tam nie obywa się bez chamstwa, które w temacie papieskim jest jakby uprawnione. Dotyczy to nawet tak zdawałoby się szacownych i kulturalnych redakcji, jak np. „Die Welt”. Nie wiem czemu w Polsce określa się ten dziennik jako konserwatywno-prawicowy. Tym bardziej, że redakcja sama pisze o sobie: „liberalno-kosmopolityczna”.
więcej
Copyright © Biały Kruk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie materiały, informacje, pliki, zdjęcia itp. dostępne w serwisie chronione są prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane, publikowane i rozprowadzane w żadnej formie.
Cytaty możliwe są jedynie pod warunkiem podania źródła.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.